w sklepie THE FLOW
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Umowa
§ 5 Reklamacje
§ 6 Prawo odstąpienia od Umowy
§ 7 Dane osobowe
§ 8 Zmiana w Regulaminie lub Newsletterze
§ 9 Postanowienia końcowe
§ 1 DEFINICJE
Newsletter – wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie, dostarczane nieodpłatnie Usługobiorcy przez Usługodawcę w ramach Umowy, stanowiące treści cyfrowe w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.
Przedsiębiorca uprzywilejowany - Usługobiorca, który jest osobą fizyczną zawierającą Umowę (lub podejmującą czynności zmierzające do jej zawarcia), bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy THE FLOW prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://www.the-flow.pl.
Umowa – umowa o dostarczanie Newslettera.
Usługobiorca – każdy podmiot, który zawarł Umowę lub podejmuje czynności zmierzające do jej zawarcia.
Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.
Usługodawca – BEBE CORP Monika Gago, Wilkasy, ul. Olsztyńska 17, 11-500 Giżycko, NIP 845-183-31-95, REGON 386827938
Ustawa o prawach konsumenta – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
- ADRES POCZTOWY: WILKASY, UL. OLSZTYŃSKA 17, 11-500 GIŻYCKO
- ADRES E-MAIL: KONTAKT@THEFLOW.PL
- TELEFON: 571 648 664
- KOSZT POŁĄCZENIA TELEFONICZNEGO LUB TRANSMISJI DANYCH WYKONYWANYCH PRZEZ USŁUGOBIORCĘ WYNIKA Z PODSTAWOWEJ TARYFY OPERATORA TELEKOMUNIKACYJNEGO LUB DOSTAWCY USŁUG INTERNETOWYCH, Z KTÓREGO USŁUG KORZYSTA USŁUGOBIORCA. USŁUGODAWCA ZWRACA UWAGĘ, ŻE KOSZT POŁĄCZENIA MIĘDZYNARODOWEGO LUB MIĘDZYNARODOWEJ TRANSMISJI DANYCH MOŻE BYĆ WYŻSZY NIŻ KOSZT POŁĄCZENIA LUB TRANSMISJI KRAJOWEJ – W ZALEŻNOŚCI OD TARYFY PRZYJĘTEJ PRZEZ OPERATORA TELEKOMUNIKACYJNEGO LUB DOSTAWCĘ USŁUG INTERNETOWYCH, Z USŁUG KTÓREGO KORZYSTA USŁUGOBIORCA.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- DLA SKORZYSTANIA Z TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH REGULAMINEM POTRZEBNE JEST:
- AKTYWNE KONTO E-MAIL;
- URZĄDZENIE Z DOSTĘPEM DO INTERNETU;
- PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA OBSŁUGUJĄCA JAVASCRIPT I PLIKI COOKIES.
§ 4 UMOWA
- USŁUGOBIORCA MOŻE DOBROWOLNIE ZAPISAĆ SIĘ DO NEWSLETTERA.
- W CELU OTRZYMANIA NEWSLETTERA KONIECZNE JEST ZAWARCIE UMOWY.
- WIADOMOŚCI E-MAIL WYSYŁANE W RAMACH UMOWY KIEROWANE BĘDĄ NA ADRES E-MAIL PODANY PRZEZ USŁUGOBIORCĘ W MOMENCIE ZAWIERANIA UMOWY.
- USŁUGOBIORCA, W CELU ZAWARCIA UMOWY, W PIERWSZYM KROKU PODAJE W PRZEZNACZONYM DO TEGO MIEJSCU W SKLEPIE SWÓJ ADRES E-MAIL, NA KTÓRY CHCE OTRZYMYWAĆ WIADOMOŚCI PRZESYŁANE W RAMACH UMOWY. W MOMENCIE ZAPISU NA NEWSLETTER ZOSTAJE ZAWARTA UMOWA NA CZAS NIEOZNACZONY, A USŁUGODAWCA ROZPOCZNIE JEJ ŚWIADCZENIE NA RZECZ USŁUGOBIORCY – Z ZASTRZEŻENIEM UST. 5.
- W CELU WŁAŚCIWEJ REALIZACJI UMOWY USŁUGOBIORCA JEST OBOWIĄZANY PODAĆ SWÓJ PRAWIDŁOWY ADRES E-MAIL.
- NEWSLETTER JEST DOSTARCZANY NIEZWŁOCZNIE PO UTWORZENIU PRZEZ USŁUGODAWCĘ WIADOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DLA USŁUGOBIORCÓW.
- W WIADOMOŚCIACH WYSYŁANYCH W RAMACH NEWSLETTERA BĘDZIE ZNAJDOWAĆ SIĘ INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI WYPISANIA SIĘ Z NIEGO, A TAKŻE LINK DO WYPISANIA SIĘ.
- USŁUGOBIORCA MOŻE WYPISAĆ SIĘ Z NEWSLETTERA BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY I PONOSZENIA JAKICHKOLWIEK KOSZTÓW, W KAŻDYM MOMENCIE, KORZYSTAJĄC Z OPCJI, O KTÓREJ MOWA W POPRZEDNIM POSTANOWIENIU, LUB WYSYŁAJĄC WIADOMOŚĆ NA ADRES E-MAIL USŁUGODAWCY PODANY W § 2 REGULAMINU.
- SKORZYSTANIE PRZEZ USŁUGOBIORCĘ Z LINKA DO WYPISANIA SIĘ Z NEWSLETTERA LUB WYSŁANIE WIADOMOŚCI Z ŻĄDANIEM WYPISANIA Z NEWSLETTERA BĘDZIE SKUTKOWAĆ NIEZWŁOCZNYM ROZWIĄZANIEM UMOWY.
§ 5 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- USŁUGODAWCA PROSI O SKŁADANIE REKLAMACJI DOTYCZĄCYCH TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH REGULAMINEM NA ADRES POCZTOWY LUB ELEKTRONICZNY WSKAZANY W § 2 REGULAMINU.
- USŁUGODAWCA USTOSUNKUJE SIĘ DO REKLAMACJI W TERMINIE 14 DNI OD OTRZYMANIA ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO.
II USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANI
- USŁUGODAWCA PONOSI WOBEC USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANEGO ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ ŚWIADCZENIA Z UMOWĄ, PRZEWIDZIANĄ PRZEZ POWSZECHNIE OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA, W TYM ZWŁASZCZA PRZEZ PRZEPISY USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA.
- W PRZYPADKU NIEWŁAŚCIWEJ REALIZACJI PRZEZ USŁUGODAWCĘ UMOWY, USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MA MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z UPRAWNIEŃ UREGULOWANYCH W ROZDZIALE 5B USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA.
- JEŻELI USŁUGODAWCA NIE DOSTARCZYŁ TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH UMOWĄ, USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MOŻE WEZWAĆ GO DO ICH DOSTARCZENIA. JEŻELI MIMO TO USŁUGODAWCA NIE DOSTARCZY TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH UMOWĄ NIEZWŁOCZNIE LUB W DODATKOWYM, WYRAŹNIE UZGODNIONYM PRZEZ USŁUGOBIORCĘ UPRZYWILEJOWANEGO I USŁUGODAWCĘ TERMINIE, USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MOŻE ODSTĄPIĆ OD UMOWY.
- USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MOŻE ODSTĄPIĆ OD UMOWY BEZ WZYWANIA DO DOSTARCZENIA TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH UMOWĄ, JEŻELI:
- Z OŚWIADCZENIA USŁUGODAWCY LUB OKOLICZNOŚCI WYRAŹNIE WYNIKA, ŻE NIE DOSTARCZY TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH UMOWĄ LUB
- USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY I USŁUGODAWCA UZGODNILI LUB Z OKOLICZNOŚCI ZAWARCIA UMOWY WYRAŹNIE WYNIKA, ŻE OKREŚLONY TERMIN DOSTARCZENIA TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH UMOWĄ MIAŁ ISTOTNE ZNACZENIE DLA USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANEGO, A USŁUGODAWCA NIE DOSTARCZYŁ ICH W TYM TERMINIE.
- USŁUGODAWCA PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BRAK ZGODNOŚCI NEWSLETTERA Z UMOWĄ, KTÓRY – Z UWAGI NA FAKT, ŻE NEWSLETTER JEST DOSTARCZANY W SPOSÓB CIĄGŁY - WYSTĄPIŁ LUB UJAWNIŁ SIĘ W CZASIE, W KTÓRYM ZGODNIE Z TĄ UMOWĄ MIAŁ BYĆ DOSTARCZANY.
- JEŻELI TREŚCI CYFROWE OBJĘTE REGULAMINEM SĄ NIEZGODNE Z UMOWĄ, USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MOŻE ŻĄDAĆ DOPROWADZENIA DO ICH ZGODNOŚCI Z UMOWĄ.
- W PRZYPADKU BRAKU ZGODNOŚCI Z UMOWĄ TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH REGULAMINEM, USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MA OBOWIĄZEK WSPÓŁPRACY Z USŁUGODAWCĄ, W ROZSĄDNYM ZAKRESIE I PRZY ZASTOSOWANIU NAJMNIEJ UCIĄŻLIWYCH DLA SIEBIE ŚRODKÓW TECHNICZNYCH, W CELU USTALENIA, CZY BRAK ZGODNOŚCI Z UMOWĄ W ODPOWIEDNIM CZASIE WYNIKA Z CECH ŚRODOWISKA CYFROWEGO USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANEGO.
- DODATKOWO, JEŻELI TREŚCI CYFROWE OBJĘTE REGULAMINEM SĄ NIEZGODNE Z UMOWĄ, USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MOŻE ZŁOŻYĆ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY, GDY:
- DOPROWADZENIE DO ZGODNOŚCI TYCH TREŚCI CYFROWYCH Z UMOWĄ JEST NIEMOŻLIWE ALBO WYMAGA NADMIERNYCH KOSZTÓW STOSOWNIE DO ART. 43M UST. 2 I 3 USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA;
- USŁUGODAWCA NIE DOPROWADZIŁ TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH REGULAMINEM DO ZGODNOŚCI Z UMOWĄ W ROZSĄDNYM CZASIE OD CHWILI, W KTÓREJ USŁUGODAWCA ZOSTAŁ POINFORMOWANY PRZEZ USŁUGOBIORCĘ UPRZYWILEJOWANEGO O BRAKU ZGODNOŚCI Z UMOWĄ, I BEZ NADMIERNYCH NIEDOGODNOŚCI DLA USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANEGO, UWZGLĘDNIAJĄC ICH CHARAKTER ORAZ CEL, W JAKIM SĄ WYKORZYSTYWANE;
- BRAK ZGODNOŚCI Z UMOWĄ TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH REGULAMINEM WYSTĘPUJE NADAL, MIMO ŻE USŁUGODAWCA PRÓBOWAŁ DOPROWADZIĆ JE DO ZGODNOŚCI Z UMOWĄ;
- BRAK ZGODNOŚCI Z UMOWĄ TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH REGULAMINEM JEST NA TYLE ISTOTNY, ŻE UZASADNIA ODSTĄPIENIE OD UMOWY BEZ UPRZEDNIEGO SKORZYSTANIA ZE ŚRODKA OCHRONY OKREŚLONEGO W ART. 43M USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA (TJ. ŻĄDANIA DOPROWADZENIA TREŚCI CYFROWYCH DO ZGODNOŚCI Z UMOWĄ);
- Z OŚWIADCZENIA USŁUGODAWCY LUB OKOLICZNOŚCI WYRAŹNIE WYNIKA, ŻE NIE DOPROWADZI ON DO ZGODNOŚCI Z UMOWĄ TREŚCI CYFROWYCH OBJĘTYCH REGULAMINEM W ROZSĄDNYM CZASIE LUB BEZ NADMIERNYCH NIEDOGODNOŚCI DLA USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANEGO.
III POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- USŁUGODAWCA INFORMUJE KONSUMENTA O MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ. ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR DOSTĘPNE SĄ W SIEDZIBACH LUB NA STRONACH INTERNETOWYCH PODMIOTÓW UPRAWNIONYCH DO POZASĄDOWEGO ROZPATRYWANIA SPORÓW. KONSUMENT MOŻE SKORZYSTAĆ M.IN. Z:
- POMOCY ODPOWIEDNIEGO EUROPEJSKIEGO CENTRUM KONSUMENCKIEGO Z SIECI EUROPEJSKICH CENTRÓW KONSUMENCKICH. CENTRA UDZIELAJĄ INFORMACJI O PRAWACH KONSUMENTÓW I POMAGAJĄ W ROZWIĄZANIU SPORU W PRZYPADKU ZAKUPÓW TRANSGRANICZNYCH. POMOC EUROPEJSKICH CENTRÓW KONSUMENCKICH JEST CO DO ZASADY BEZPŁATNA. LISTA CENTRÓW KONSUMENCKICH WŁAŚCIWYCH DLA DANEGO PAŃSTWA ZNAJDUJE SIĘ POD ADRESEM: HTTPS://KONSUMENT.GOV.PL/ECK-W-EUROPIE/
- INTERNETOWEJ PLATFORMY ONLINE DISPUTE RESOLUTION (ODR), ZAPEWNIANEJ PRZEZ KOMISJĘ EUROPEJSKĄ, DOSTĘPNEJ POD ADRESEM: HTTPS://EC.EUROPA.EU/CONSUMERS/ODR
- MEDIACJI PROWADZONEJ PRZEZ WŁAŚCIWY TERENOWO WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ, DO KTÓREGO NALEŻY SIĘ ZWRÓCIĆ Z WNIOSKIEM O MEDIACJĘ. CO DO ZASADY POSTĘPOWANIE JEST BEZPŁATNE. WYKAZ INSPEKTORATÓW ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ: HTTPS://UOKIK.GOV.PL/WOJEWODZKIE_INSPEKTORATY_INSPEKCJI_HANDLOWEJ.PHP
- POMOCY WŁAŚCIWEGO TERENOWO STAŁEGO POLUBOWNEGO SĄDU KONSUMENCKIEGO DZIAŁAJĄCEGO PRZY WOJEWÓDZKIM INSPEKTORACIE INSPEKCJI HANDLOWEJ, DO KTÓREGO NALEŻY ZŁOŻYĆ WNIOSEK O ROZPATRZENIE SPRAWY PRZED SĄDEM POLUBOWNYM. CO DO ZASADY POSTĘPOWANIE JEST BEZPŁATNE. WYKAZ SĄDÓW DOSTĘPNY JEST POD ADRESEM: HTTPS://UOKIK.GOV.PL/STALE_SADY_POLUBOWNE.PHP
- POPRZEDNIE POSTANOWIENIE MA CHARAKTER INFORMACYJNY I NIE STANOWI ZOBOWIĄZANIA USŁUGODAWCY DO SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZWIĄZYWANIA SPORÓW.
- SKORZYSTANIE Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ JEST DOBROWOLNE ZARÓWNO DLA USŁUGODAWCY JAK I KONSUMENTA.
- KONSUMENT MOŻE DODATKOWO SKORZYSTAĆ Z BEZPŁATNEJ POMOCY MIEJSKIEGO LUB POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW.
§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MA PRAWO ODSTĄPIĆ OD ZAWARTEJ Z USŁUGODAWCĄ UMOWY W TERMINIE 14 DNI BEZ PODANIA JAKIEJKOLWIEK PRZYCZYNY.
- TERMIN DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY WYGASA PO UPŁYWIE 14 DNI OD DNIA ZAWARCIA TEJ UMOWY.
- ABY USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MÓGŁ SKORZYSTAĆ Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY, MUSI POINFORMOWAĆ USŁUGODAWCĘ, KORZYSTAJĄC Z DANYCH PODANYCH W § 2 REGULAMINU, O SWOJEJ DECYZJI O ODSTĄPIENIU OD UMOWY W DRODZE JEDNOZNACZNEGO OŚWIADCZENIA (NA PRZYKŁAD PISMO WYSŁANE POCZTĄ LUB POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ).
- USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY MOŻE SKORZYSTAĆ Z WZORU FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY UMIESZCZONEGO NA KOŃCU REGULAMINU, JEDNAK NIE JEST TO OBOWIĄZKOWE.
- ABY ZACHOWAĆ TERMIN DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY WYSTARCZY, ŻE USŁUGOBIORCA UPRZYWILEJOWANY WYŚLE INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ WYKONANIA PRZYSŁUGUJĄCEGO MU PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZED UPŁYWEM TERMINU DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
§ 7 DANE OSOBOWE
- ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH PRZEKAZANYCH PRZEZ USŁUGOBIORCĘ W ZWIĄZKU Z UMOWĄ JEST USŁUGODAWCA. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ USŁUGODAWCĘ – W TYM O POZOSTAŁYCH CELACH ORAZ PODSTAWACH PRZETWARZANIA DANYCH, A TAKŻE O ODBIORCACH DANYCH, ZNAJDUJĄ SIĘ W DOSTĘPNEJ W SKLEPIE POLITYCE PRYWATNOŚCI – ZE WZGLĘDU NA ZASADĘ PRZEJRZYSTOŚCI, ZAWARTĄ W OGÓLNYM ROZPORZĄDZENIU PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) O OCHRONIE DANYCH – „RODO”.
- CELEM PRZETWARZANIA DANYCH USŁUGOBIORCY JEST:
- REALIZACJA UMOWY; PODSTAWĄ PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W TYM PRZYPADKU JEST UMOWA LUB DZIAŁANIA PODEJMOWANE NA ŻĄDANIE USŁUGOBIORCY, ZMIERZAJĄCE DO JEJ ZAWARCIA (ART. 6 UST. 1 LIT. B RODO);
- ANALIZA EFEKTYWNOŚCI WYSŁANYCH W RAMACH UMOWY WIADOMOŚCI, CELEM USTALENIA OGÓLNYCH ZASAD DOTYCZĄCYCH SKUTECZNEJ WYSYŁKI W DZIAŁALNOŚCI USŁUGODAWCY; PODSTAWĄ PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W TYM CELU JEST PRAWNIE UZASADNIONY INTERES USŁUGODAWCY (ART. 6 UST. 1 LIT. F RODO);
- USTALENIE, DOCHODZENIE LUB OBRONA EWENTUALNYCH ROSZCZEŃ ZWIĄZANYCH Z UMOWĄ; PODSTAWĄ PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W TYM CELU JEST PRAWNIE UZASADNIONY INTERES USŁUGODAWCY (ART. 6 UST. 1 LIT. F RODO).
- PODANIE DANYCH PRZEZ USŁUGOBIORCĘ JEST DOBROWOLNE, ALE JEDNOCZEŚNIE KONIECZNE DO ZAWARCIA UMOWY I DOSTARCZENIA OBJĘTYCH NIĄ TREŚCI CYFROWYCH. NIEPODANIE DANYCH SPOWODUJE, ŻE UMOWA NIE BĘDZIE MOGŁA BYĆ ZAWARTA, A USŁUGODAWCA NIE DOSTARCZY OBJĘTYCH NIĄ TREŚCI CYFROWYCH.
- DANE USŁUGOBIORCY BĘDĄ PRZETWARZANE DO MOMENTU, W KTÓRYM:
- PRZESTANIE OBOWIĄZYWAĆ UMOWA;
- USTANIE MOŻLIWOŚĆ DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ USŁUGOBIORCĘ LUB USŁUGODAWCĘ, ZWIĄZANYCH Z UMOWĄ;
- ZOSTANIE PRZYJĘTY SPRZECIW USŁUGOBIORCY WOBEC PRZETWARZANIA JEGO DANYCH OSOBOWYCH – W PRZYPADKU GDY PODSTAWĄ PRZETWARZANIA DANYCH BYŁ UZASADNIONY INTERES USŁUGODAWCY
- USŁUGOBIORCY PRZYSŁUGUJE PRAWO ŻĄDANIA:
- DOSTĘPU DO SWOICH DANYCH OSOBOWYCH,
- ICH SPROSTOWANIA,
- USUNIĘCIA,
- OGRANICZENIA PRZETWARZANIA,
- PRZENIESIENIA DANYCH DO INNEGO ADMINISTRATORA
A TAKŻE PRAWO: - WNIESIENIA W DOWOLNYM MOMENCIE SPRZECIWU WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH Z PRZYCZYN ZWIĄZANYCH ZE SZCZEGÓLNĄ SYTUACJĄ USŁUGOBIORCY – WOBEC PRZETWARZANIA DOTYCZĄCYCH GO DANYCH OSOBOWYCH, OPARTEGO NA ART. 6 UST. 1 LIT. F RODO (TJ. NA PRAWNIE UZASADNIONYCH INTERESACH REALIZOWANYCH PRZEZ USŁUGODAWCĘ).
- W CELU REALIZACJI SWOICH PRAW, USŁUGOBIORCA POWINIEN SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z USŁUGODAWCĄ.
- W PRZYPADKU GDY USŁUGOBIORCA UZNA, ŻE JEGO DANE SĄ PRZETWARZANE NIEZGODNIE Z PRAWEM, USŁUGOBIORCA MOŻE ZŁOŻYĆ SKARGĘ DO ORGANU WŁAŚCIWEGO DLA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH. W POLSCE JEST NIM PREZES URZĘDU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.
§ 8 ZMIANA W REGULAMINIE LUB NEWSLETTERZE
- USŁUGODAWCA ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY REGULAMINU TYLKO Z WAŻNYCH PRZYCZYN. JAKO WAŻNĄ PRZYCZYNĘ ROZUMIE SIĘ KONIECZNOŚĆ ZMIANY REGULAMINU SPOWODOWANĄ:
- ZMIANĄ FUNKCJONALNOŚCI NEWSLETTERA, WYMAGAJĄCĄ MODYFIKACJI REGULAMINU LUB
- ZMIANĄ PRZEPISÓW PRAWA, MAJĄCĄ WPŁYW NA REALIZACJĘ UMOWY PRZEZ USŁUGODAWCĘ LUB DOSTOSOWANIEM USŁUG DO ZALECEŃ, WYTYCZNYCH, NAKAZÓW LUB ZAKAZÓW, ORZECZEŃ, POSTANOWIEŃ, INTERPRETACJI LUB DECYZJI UPRAWNIONYCH WŁADZ PUBLICZNYCH LUB
- ZMIANĄ DANYCH KONTAKTOWYCH LUB IDENTYFIKACYJNYCH USŁUGODAWCY.
- INFORMACJA O PLANOWANEJ ZMIANIE REGULAMINU ZOSTANIE WYSŁANA NA ADRES E-MAIL USŁUGOBIORCY PODANY W MOMENCIE ZAWARCIA UMOWY CO NAJMNIEJ NA 7 DNI PRZED WPROWADZENIEM ZMIAN W ŻYCIE.
- W PRZYPADKU GDY USŁUGOBIORCA NIE SPRZECIWI SIĘ PLANOWANYM ZMIANOM DO CHWILI WEJŚCIA ICH W ŻYCIE, PRZYJMUJE SIĘ, ŻE AKCEPTUJE JE, CO NIE STANOWI ŻADNEJ PRZESZKODY DO ROZWIĄZANIA UMOWY W PRZYSZŁOŚCI.
- W PRZYPADKU BRAKU AKCEPTACJI DLA PLANOWANYCH ZMIAN, USŁUGOBIORCA POWINIEN WYSŁAĆ INFORMACJĘ O TYM NA ADRES E-MAIL USŁUGODAWCY PODANY W § 2 REGULAMINU, CO BĘDZIE SKUTKOWAĆ ROZWIĄZANIEM UMOWY Z CHWILĄ WEJŚCIA W ŻYCIE PLANOWANYCH ZMIAN.
- USŁUGODAWCA MOŻE DOKONAĆ ZMIANY NEWSLETTERA, KTÓRA NIE JEST NIEZBĘDNA DO ZACHOWANIA JEGO ZGODNOŚCI Z UMOWĄ, Z PRZYCZYNY WSKAZANEJ W UST. 1 LIT. B LUB Z POWODU ZMIANY FUNKCJONALNOŚCI NEWSLETTERA. WPROWADZENIE ZMIANY, O KTÓREJ MOWA W ZDANIU POPRZEDNIM, NIE BĘDZIE SIĘ WIĄZAĆ Z JAKIMIKOLWIEK KOSZTAMI PO STRONIE USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANEGO. POSTANOWIENIE UST. 2-4 STOSUJE SIĘ ODPOWIEDNIO.
- JEŻELI ZMIANA, O KTÓREJ MOWA W POPRZEDNIM POSTANOWIENIU, ISTOTNIE I NEGATYWNIE WPŁYWA NA DOSTĘP USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANEGO DO NEWSLETTERA LUB KORZYSTANIE Z NIEGO, USŁUGODAWCA WYŚLE NA ADRES E-MAIL USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANEGO Z ODPOWIEDNIM WYPRZEDZENIEM, NA TRWAŁYM NOŚNIKU, INFORMACJĘ O WŁAŚCIWOŚCIACH I TERMINIE DOKONANIA TEJ ZMIANY ORAZ PRAWACH PRZYSŁUGUJĄCYCH W ZWIĄZKU Z TĄ ZMIANĄ USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANEMU.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- ZAKAZANE JEST DOSTARCZANIE PRZEZ USŁUGOBIORCĘ TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM.
- UMOWA ZAWIERANA JEST W JĘZYKU POLSKIM.
- UMOWA ZAWIERANA NA PODSTAWIE NINIEJSZEGO REGULAMINU PODLEGA PRZEPISOM PRAWA POLSKIEGO, Z ZASTRZEŻENIEM UST. 4.
- WYBÓR PRAWA POLSKIEGO DLA UMOWY ZAWARTEJ NA PODSTAWIE REGULAMINU Z KONSUMENTEM NIE UCHYLA I NIE OGRANICZA PRAW KONSUMENTA PRZYSŁUGUJĄCYCH MU NA PODSTAWIE BEZWZGLĘDNIE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA, ZNAJDUJĄCYCH ZASTOSOWANIE DLA TEGO KONSUMENTA W SYTUACJI, W KTÓREJ NIE MA MIEJSCA WYBÓR PRAWA. OZNACZA TO W SZCZEGÓLNOŚCI, ŻE JEŚLI WŁAŚCIWE DLA DANEGO KONSUMENTA PRZEPISY KRAJOWE PRZEWIDUJĄ OCHRONĘ SZERSZĄ NIŻ WYNIKAJĄCA Z NINIEJSZEGO REGULAMINU LUB PRAWA POLSKIEGO – STOSUJE SIĘ TĘ OCHRONĘ SZERSZĄ.
- W PRZYPADKU EWENTUALNEGO SPORU Z USŁUGOBIORCĄ NIEBĘDĄCYM USŁUGOBIORCĄ UPRZYWILEJOWANYM, ZWIĄZANEGO Z UMOWĄ, SĄDEM WŁAŚCIWYM BĘDZIE SĄD WŁAŚCIWY DLA SIEDZIBY USŁUGODAWCY.
- WSZELKA ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY W ZWIĄZKU Z UMOWĄ W STOSUNKU DO USŁUGOBIORCY NIEBĘDĄCEGO USŁUGOBIORCĄ UPRZYWILEJOWANYM, W GRANICACH PRAWEM DOPUSZCZONYCH, JEST WYŁĄCZONA.
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
THE FLOW
Wilkasy, ul. Olsztyńska 17, 11-500 Giżycko
adres e-mail: kontakt@theflow.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.